Monday, March 7, 2011

aFTeR oNe mOntHs TaK jUmPa.. ~WiNk~


Suke Tgok Dia Pakai Baju Color Merah..
Alow Mr AcHoNg.. Mau Cubit Pipi Boleh Ke?

Hihihi.. Asal aku tiba2 gelak nie?.. Mau tak gelak.. happy sangat lor jumpa si lesum pipi.. rase nk loncat2.. hahaha.. mane tak nya.. sbln tk jmp kot.. rindu m'gunung dah macam puncak everest... tapi takpe aku faham dengan keje dia.. Walaupun tak jumpa, aku harap dia pun sentiasa ingat kat aku macam aku ingat kat dia.. Semalam (6 Mac) aku mesej dia ajak kuar makan.. Cadang nak makan pizza coz aku gan dia ala2 kempunan makan pizza tapi sampai2 kat pizza tue dah nak tutup.. (Humm Kempunan Lor) So tukar le destinasi makan ke mcD.. 




 Nie Ler Yg Dia Makan.. Erk!! Tapi Bukan 2 Set Yer..
Hahaha.. Just Nak Bagi Tau Dia Makan Chicken McDeluxe.. HiHiHi ^_^


Air Pulak Masing2 Order Ribena.. 
Biase Le Sehati Sejiwa..


 Nie Aku Yang Makan.. Favourite Nie..
Double Cheese Burger.. Nyum2. ^_^


Sambil makan, sambil tu borak2.. Banyak juga yang dia tanya kat aku..  lagi best time aku curi2 tenung muka dia.. wah gugur jantung babe.. Eee geram sgt rase nak cubit2 pipi dia.. hahahaha.. (gatal lor). Selain dapat lepaskan rindu aku bsyukur sgt2 dpt jmp dia after 1 months.. Sonok jgk coz lama tk jmp smp rindu rinduan lps tue jumpa.. Wah!! hati bunga2 babe.. hu3.. AWAK!! THANKS JUMPA SAYA... NEXT TIME KITE JUMPA LAGI YER!! ^_^

Sory lupa nak ambil pic dia time kat mcD.. So tgok je la pic dia kat bwh nie.. 


Time Hati Senang..
Muka Dah Chubby.. Cubit Pipi Tau Lah..
^_^

No comments:

Post a Comment