Monday, June 27, 2011

BiRtHdaY "Si DiA" & aKu..

Hye.. ^____^ Senyum lebar aku.. Dah lame kot aku tak post wall aku.. yela busy memanjang.. kumpul duit nk kawin kot.. hihihi.. ^_^ tah ape yg busy pun aku tak tahu.. nak cakap busy dengan buku tak mungkin yelah gan cuti sem kot... nak cakap busy gan keje.. maybe yer... yela keje kat opis berlambak.. tak pernah habis.. tension kadang2 tue.. tapi nak cari rezki halal kan.. so macam tue ler.. almaklum ler aku nie keje sambil study partime..

Ape korang rase kalau birthday korang same gan org tersayang?? So sweet kan kalau birthday sebelah2 nie.. yela mane taknye.. boleh ler sambut same2.. jimat ler dari segi kewangan.. hihihi ^___^

So same ler cam aku & dia.. birthday dia 26hb & aku pulak 27hb..(myb jarak aku gan dia, bbrap jam je kot tp hr jer lain.. hihihi) Tapi tak celeb pun same2.. dia busy.. takpe aku faham.. just aku wat surprise tuk dia.. mula2 takut jugak dia marah.. mane ler tahu, dia tak suke gan surprise aku.. yela si dia nie mood tak menentu.. jap ok jap tak.. tapi time aku bg surprise tue (walaupun cousin aku yg tukang smpaikan hadiah tue pada si dia) he3 ^_^ dia ok je.. aku rasa dihargai  rase nak loncat2.. Dia happy pun dah cukup bermakna bagi aku.. malam tue pulak dia call.. bile dia dah call tak tahu pulak aku nak cakap ape.. tah ape2 tah aku nie.. sory yer awak.. hu3... :p

Kalau sang lelaki dpt surprise mcm 2 dr org tsyg.. ape korg rase?? mesti korg happy  sangat kan.. hati berbunga2 jer.. rase diri nie dia jer yang sayang kat kite rite?? kalau boleh nak macam tue hari2.. Wink..Wink! ^_^

Kat bawah pic hadiah yang aku bagi kat dia.. erk! pic kek takde coz tak sempat kot nak ambil.. hi3 ^________^



 To : En Izuan Omar ^_^



Happy Birthday To U...




Kata2 indah from Me.. Wink!!
(Jgn Dok Tgok lame2 ape aku tulis di dlm Kad nie)





Korang rase ape benda dalam kotak nie?? Ha teka ler..
(hanya aku & dia jer tahu)









P/S : Tunjuk pic bukan tujuan nak tunjuk2 yer.. Tapi nak berkongsi rase happy bersama...

No comments:

Post a Comment