Monday, January 16, 2012

HaPPY NeW YeaR 2012





Hye semua,
hahahaha ^______^ asl titibe gelak nie
aku rase aku ler org yg paling lambat
wish happy new year 2012.
oi dh tengah bulan baru ko nk wish ape jadah
busy xsempat nk update..

selamat tinggal 2011,
yg penuh dengan suke dan duka..
ketawa, gembira, sedih, dan mcm2 lagi..
semua tue dh tinggal kenangan..
kenangan semua tue akan jd sejarah...

Mesti ramai yg mpyai azam baru,
maklum ler tahun pun baru..
aku rasa aku xpnh ada azam
ko nie ape pny orang ler xde azam..
klau ada pun biasa jer..
aku rasa thn nie pun aku xnk tanam azamm
sbb ape?? sbb tkt ape yg dihajati tk ksmpaian..

Sape2 yg pny azam pada thn 2012 nie,
semoga azam korg akan tercapai ok..
aku doakan.. (amin...)

tahun nie just aku nk success dlm
khidupan aku..
Bab jodoh plak.. moga Allah SWT petemukan
dengan jodoh yg ditentukan.. (amin..)

Ok ler tk tahu nk ucap ape lg..
moga ape yg di hajati akan tercapai...
<<<<BYEEEE>>>>





No comments:

Post a Comment