Wednesday, December 28, 2011

♥ Selamat Hari Lahir Ibu ♥

25/12/2011 Hari nie bagi penganut agama kristian
mesti tgah sambut Merry Christmas...
Tapi aku tak, aku smbut birthday my mum..
senang nak ingt kan birthday ibu sy..

So mmg bagi kebiasan ktorg sefamily
akan menyambutnya, tapi takde ler smbut besar
besaran just g makan kat luar tue dah memadai..
mengenang jasa ibu yang dah lahir & besarkan
saya adik bradik...

Dan memang kebiasaan bagi Along sy..
sama ada birthday my mum or my dad
dia ler yang akan bnjer ktorg sefamily ada k ayat sefamily?
huhuhu Dia Kan Abang!! ^_^

Untuk tahun 2011 nie, ktorg sambut dekat
Restoran Panorama, Bukit Ampang..
makanan bagi aku rasanya biasa jer
komen dari orang yang kuat makan..
tk tahu ler orang lain rase cmne..
tapi tempat dia sgt2 cantik..
boleh tgok satu KL..

Jom Saksikan Pic Di Bawah...



Nie Dia Gerbang Masuk Ke
Panorama Restaurant..
(Sangat Penat Menaiki Tangga
Dah Macam Naik Batu Caves)



No Meja Kami..



Bab2 Order Kena Serahkan Pada Orang
Yang Belanjer..
Alamak! Xnampak Muke ko ler Along..
Yang Baju Merah Tue GF Dia...
Muda Dari Aku.. (Tua Sgt K aku??)




Nie Aku yang punya..
Grill Lamb Chop..
Biase Jer... :p




Fresh Orange..
Menghilangkan Rasa Dahaga..



Cantik Kan??
Boleh Nampak KL..
Hahaha..

 

Ko nak sedap jer kan dik??



Rase2 nie abang aku k adik aku??


 

Nie BF aku..
Caya tak??




Yang Nie..
Big Boss... ^_^


 

Adik & Ibu..



Ngan Ira..




Sorry tak clear..
Camera cap ayam..


So dah tgok kan pic2 dia atas..
ape2 pun aku nak ucapkan..


Selamat Ulang Tahun Kelahiran Kepada Ibu..
Moga Panjang Umur, Murah Rezki &
Diberkati.. Tak Lupa Juga
Terima Kasih Sebab Dah Lahirkan
Aku & Dah Besarkan Aku Sampai Sekarang..
^_^





No comments:

Post a Comment