Friday, December 9, 2011

NoVeL Vs FiLeM OmBaK RiNDu

Aku rasa skrg nie semua dah kecoh2 dengan filem ombak rindu kan?? & aku rasa blh dikatakan semua t'nanti2kan filem nie sebelum filem nie kluar.. Tomorrow cewah nak ckp BI plak aku berpeluang ler tgok filem nie.. cz ada org blnje so aku pegi ler.. padahal aku pun sgguh excited nk tgok cite nie.. Bagi pdpt aku story dia tk ler best sgt.. yg mcm di gembar gembur kan... bkn aku nk kondem kan k ape o aku tak hayati filem tue btul2 tp mmg btul tk brp best.. Sebelum aku gie tgok filem nie, ramai komen member2 dalam FB cakap yg filem nie wat dorg menangis, yg pegi gan tunang or bf sampai kena ktawakan oleh tunang or bf masing2 sbb menangis.. Huhuhu..

Kalau aku xpnh bc novel tue pun & pg tgok filem tue aku rase bnd yg same kot.. aku bukan hati keras k.. sbb kalau bc novel aku blh menangis.. hehehe sgt malu. :p Aku rasa filem tk sampai k hati aku kot.. Sbbnya satu babak dh hmpir wat aku sedih tp blm btul2 sedih dh tukar babak lain.. So aku rasa sgt tk brpuas hati kat situ.. Aku tkde ler nak suh ikut2 sebijik2 macam novel kalau ikut mcm dlm novel mahu ambil satu hari dlm wayang tp tue ler aku nk ckp tk sampai... sedih tu sedih ler tp tkde ler sampai mgalir2 air mata aku.. betul tak encik yg duk sblh saya? saya tk ngis kan??  :D

Ok ler sape2 yg belum menyaksikan filem nie pg ler tgok untuk menyokong industri filem kite... cewah mcm org filem jer aku nie.. yang dah tgok n rase nk tgok lg tue pg ler tkde sape halang.. untuk movie nie aku cuma blh bg 3 stars dr 5 stars.. tp klau novel dia aku bc byk kali n nangis byk kali pun takpe.. he3...



Novel yg blh aku bc dlm msa 2 o 3 hari jer..
:D



Aku suka ayat :
* Redha itu ikhlas, Pasrah itu menyerah..
* Cinta tak kejam, tp manusia
yg tak pndai menghargai cinta..



P/S : Untuk mendatangkan mood sedih & Feel, aku bc novel tuk kali ke brp tah sambil dgr lagu yg ada filem ombak rindu... ^_^


No comments:

Post a Comment