Wednesday, November 30, 2011

KaHWiN!

Seronoknya bile dgr bab-bab kahwin nie gatal ye ko!  ^_^. Sepanjang minggu tgah cuti study nie member-member yg melangsungka perkahwinan, aku gie ler majlis dorg.. Seronok tgok dorg jadi raja sehari dengan pasangan yang disayangi.. Sambil tue dapat ler jmp kawan2 yang dah lama tak jmp.. kawan zaman skola dulu... Tapi yang tak sronoknya member-member asyik tny soalan cepu mas.. "Ko bile lg??" Aduhai pening nak mnjawab..

Bukan xnak kawin ler, takde org nk masuk minang aku cmne nak kawin.. Waaaa... Sedihnya... ::Sob.... Sob.... :'(  Hehehe nmpk sgt ko tipu farina. Tapi knyataan mmg ye pun... Jodoh pertemuan semua ditangan Allah yang maha berkuasa.. Kita sebagai hambaNya, hanya mampu merancang dh berusaha jer.. rite???
Tapi jgn ler sampai kita tunggu jodoh tue turun dari langit, xkan turun2 punya ler, jodoh nie same jer mcm kita cari rezki.. dia tk dtg bergolek mcm tue jgk rezki kan.. klau kita tk cr tkde ler dtg rezki kan???.

Kadang-kadang terasa diri jgk & jelous dgn kawan2 yg dh dirikan rumah tangga.. kadang-kadang tertanya2 jgk bile ler hari aku plak ye?? huhu tkpe just ignore jer.. One day nti akan tiba msanya.. tp bile tue tk thu ler yer.. huhuhu.. Ok dari korg layan aku tah pape nie.. di bawah nie aku sajikan picture-picture member2 aku zaman skola yg aku g ms majlis dorg, tapi ada jgk yg aku tak pegi.. cz ms tggu mggu exam.. Huhu..

Jom Saksikan!!!



Majlis Pertunangan
Fadz & Beduz
* Dorg nie bercinta ms kat poli dulu, beduz senior ktorg bdk letrik..






Meor & Wanie
*Nie time nikah.. Meor kawan skola mengah aku..
Simple jer kan??






Ha! yang nie ms majlis persandingan dorg..
Aku tk dtg cz nie majlis pihak gurl..
Wanie nie 1 skola rendah dgn meor..
Dah jodoh walaupun dorg skjp jer cple..
& tak silap aku dorg nie nikah 20.11.11 rasenya..
24.12.2011 Majlis kat rumah meor plak..




Aida & Nasri
*Ms majlis nikah..
Aku tkde ms nie cz keje..
dorg nikah 26.11.2011
sama dgn tarikh saadah nikah...






 After dah bergelar suami & isteri..
*Aida nie mbr aku ms skola rendah dulu..






Aida & Meey
Dua2 kawan skola aku..
Sgt rpt dgn meey sms dlm klb olahraga..
*Meey gah tunggu hari jer ms nie..
Comel jer ibu mgandung nie.. ^_^







Aida & Aku
*Pssstt.. Yg Baju purple bile lg?? :p






Saadah
*ms nikah...
Dia nie satu skola men gan aku & satu office gan aku..
Majlis dia nie sama tarikh dgn mjlis aida..





Aizad & Adah..
*Nie ms malam berinai. Cantikan?? Merah mak ngah.. hehehe..
Dorg nie berkenalan dlm FB.. kiranya cinta muka buku la nie..
Tp sbnrnya ijad nie satu skola dgn ktorg jgk dr form 1-3
lps tue dia gie teknik..
Yg herannya..
Adah xthu pun yg ijad nie prnh satu skola dgn dia.. hu3..
Sweetkan..

Minggu nie 4/11/2011
Majlis rumah ijad jgk.. Aku bakal tiba.. Huhu...





Nie ler antar picture2 mbr aku yg dpt di upload dlm blog aku nie atas kerjsama dorg.. ape2 pun aku nk ucapkan.. selamat pengantin baru.. moga kekalkan hingga ke akhir hayat.. aku sbgai sahabat sntiasa mendoakan smoga memperolehi kebahagiaan selamanya iaitu dunia akhirat dan mendapat zuriat yang soleh & solehah.. Amin... ^_^

Byeee..... ^_^


No comments:

Post a Comment