Monday, November 14, 2011

Exam!!

Assalammualaikum..
Dah lame aku tak post aku punya entry.. yela mane tak nye tkde masa.. (yela tue..) Mane taknya kadang2 terfikir jgk nak update ape yer?? Huhuhu tak kan nk merapu tak tentu pasal kan.. Ok ler berbalik pada tajuk asal, rabu 16hb nie aku akan menduduki final exam tuk sem nie.. Kepala aku dah berserabut aku rase tp nasib baik ler tak banyak paper yg aku ambil.. kalau banyak mak ai rase boleh pecah kepala aku rase. nampak sgt tipu.. ada ke orang berserabut blh pecah kepala hehehhe...

Harap2 semua ok ler le.. aku akan wat yg terbaek.. tak nak main2 dah.. memang dh tp blh main2 cz dh dekat sgt dh finalnya :p dan harap sgt semuanya berjalan dgn lancar.. amin..
ok ler aku pun dh tak tahu nak merapu ape lg.. n nak sambung stdy aku nie.. yeke stdy??

BYEEE.....


No comments:

Post a Comment