Friday, November 18, 2011

Invest Oh Invest...

Alhamdulilah selesai sudah paper aku tuk subjek invest... cuak jugak mula2 coz senior2 sebelum nie ada jgk ckp subjek tue ssh.. n di sebabkn tuela ramai jugak yg repeat paper tue.. ada ler dekat 16 org.. yang ambil 2 kali pun ramai jgk.. aku plk baru ambil 1st time so agk tkt jgk ler bile dorg ckp paper nie ssh sgt..

Alhamdulilah bagi aku paper nie tk ler ssh mane klau kt btul2 faham.. eceh2 macam bgus je aku nie..  Masa exam tue semua aku boleh jawab.. kira-kira o lisan.. PB (penilaian b'terusan) pun alhamdullilah ok.. tp jgn ler over comfident walaupun PB dah ok. harap lulus ler tp tk nk ler lulus jer nk jgk dpt yg kptsn yg terbaik.

Ok ler rabu nie aku ada paper commercial law & khamis plak ada paper kewangan perakuanan.. harap2 semuanya ok dan memperolehi keputasan yang cermerlang.. amin..  Daa...

Nak tau mood aku sekarang mcmne??
Ha sila tgok pic di bawah nie...

Sila abaikan muka aku yg penuh kusyuk itu..
Eceh ceh ceh... =p

No comments:

Post a Comment