Saturday, December 17, 2011

Keputusan Exam..






Hye semua...
Hari tue aku ada story kat korg yang aku exam rite..
Now keputsan tue dah pun kuar tuk sem kali nie..
Alhamdullilah keputsan aku ok lulus semua subjek..
tp tk blh dibanggakan kena brusaha lagi..

Aku rase kali nie ssh nk capai taget aku..
coz PB skrg nie dh lain.. tak mcm aku stdy dulu..
Dulu 60/40 skrg 50/50...
Sgt2 ler ssh nk dicapai ape yg dihajati..
Lagi2 aku nie insan yg berkerja..

Dulu blh ler nk capai ape yg dikehendaki..
Coz sepenuh masa stdy..
Now lain plak keje smbl stdy..

Tkpe2 aku akan brusaha tuk sem nie..
tggl lg 1sem je lg..
Sem baru nie & sem lg 1 lps tue hbs ler..
harap2 sem baru nie & last sem aku akan dpt
keputusan yg terbaik dari sem2 sblm nie..

Amin...


P/S : Dah Tak Boleh Malas2 Dah Kena Berusaha.. Tinggal 2 Sem Je Lagi.. ^_^

No comments:

Post a Comment