Saturday, March 10, 2012

Perginya.. Si Olen... T___T

Assalammualaikum...
Mesti korg pelikkn dgn tajuk nie..
Sedih rasenya olen pergi wat selamanya...
pada tanggal 11/3/2012..
setelah hampir 4 tahun bersama aku..

Wah nak taip entry nie pun meleleh air mata.. T__T
Memang la setengah orang cakap, kucing jer kot wat ape nk sedih2..
tapi korang mesti tak faham perasaan aku..
dia ler tempat aku luahkan perasaan
walaupun dia akan jwb dgn perkataan "meow, meow"

Masa aku balik dari danau kota kul 1pagi dia still bernafas
walaupun dia terbaring jer dalam kotak yang aku letak dia..
sampai ler aku siapkan assgment aku pkul 5 pagi..
dia masih bernafas lagi..

tapi pkul 9 pagi aku terbangun dari tido..
aku xdgr dah nafas dia.. 
aku tekan perut dia, dah keras...
wah sedihnya... walaupun pun dia hanya seekor kucing...

Aku baru bawa dia hari rabu hari tue ke klinik haiwan..
doctor tue cakap buah pinggang dia dh bgkak..
sian aku tengok dia.. tue ler aku lambat sgt bw g jmp veterinar..
sian aku tgok dua kali kena cucuk jarum lps tue kn msk air plak tue..
dah macam manusia bila sakit..

Takpelah Allah Sayang kan dia..
Walaupun dia hanya seekor kucing..
Pergilah Olen dengan tenang yer..
Sampaikan ibu aku cakap mcm xmati lagi jer..
macam tidor jer.. Dan dengan xpuas hatinya..
Ibu aku still panggil2 dia..
Kuasa Allah Semua Tue..
Terima Kasih Ya Tuhanku Kerana Telah
Memberikan Olen Seketika Menjadi Sebahagian Dari Hidupku
Selamat Tinggal Olen untuk selamanya...

 Klinik Haiwan Niela Aku Bawa Olen..
Nampak Jer Buruk Servis Dia Ok..



P/S : Hargailah haiwan yang kita ada, walaupun dia hanya seekor haiwan..

No comments:

Post a Comment