Tuesday, March 20, 2012

Voucher Buku 1 Malaysia.. ^_^

Assalammualaikum..
Hye semua..
Aku nk story yang aku dh dpt voucher buku..
Yahoo!!!
Orang lain dapat BR1M, 
aku plak dpt voucher buku bernilai RM200
(Org lain dah lama dpt kot.. ko bru nk dpt!!!) T__T

Dan semestinya semua yg bergelar student akn dpt voucher nie..
Aku lambat dpt cz lambat byr yuran.. (apelah keje pun lambat byr yuran) :p
Voucher tue kn hbskn sblm 31/3/2012 nie..
(mak ai.. xsmp 2 minggu lagi)
xsure aku nk beli ape.. myb aku akan beli novel..
wah gitu manfaat kan voucher tue secukupnya ok..

Member aku Zihan,
Dpt voucher terus gi kedai buku..
Nak tau tak dia beli buku ape???

x
x
x
x
x

Taraaaa!!!


Hahahaa... Buku Doraemon...
Klakar.. ^_^


Tapi xpe maybe dia nak kembali kezaman kanak-kanak...
Yela dulu nak beli buku doraemon pun xmampu..
so dah dpt voucher nie.. dia beli ler..


Ha nie dia Voucher tue..
RM200...

Thanks kepada kerajaan Malaysia..
sebab bagi voucher nie kepada setiap student..
^_^


P/S : Nak Beli Novel  Banyak2 Lah :p





No comments:

Post a Comment