Tuesday, May 15, 2012

Alhamdullilah Final Exam Dah Habis

Assalammualaikum..
Yoo.. Dah lama xupdate blog aku nie..
Naik besawang la aku pny lappy..
Hahaaha Nmpk Sgt tipu... FB On Jer...

Sebenarnya final exam aku dh lama kot habis..
aku jer baru terhegeh-hegeh nak update..
lembab la ko farina.. hihihi ^____^
Bkn ape xtahu nak taip ape..
tue yg xupdate tue...

So final exam dh hbs.. aku tggl 1 sem jer lg..
harap2 la ktpsan ok.. dah la paper susah..
dgn tido xcukup gile tul.. aku rasa sem nie ler..
sem paling aku xcukup tido time final exam..
bkan ape.. paper semua susah2..
sampaikan mbr aku menangis after kuar dr bilik exam...
sbbnya... soalan ssh.. dgn PB redah yg dia dpt..
sian kot.. 

Xpelah benda dh berlaku..
ape nak buat.. tue jer yg termampu nk jawab..
redha jer ler...
Oh yer last paper aku hr tue 30.5.2012...
Paper finance.. xla sesusah paper marketing...
Erk!! Mmg jenuh nk mjwb paper marketing tue..
Paper tue pun ada bdk menangis jgk sbb xblh jwb..
adoi.. sian sian...

Ok final exam pun dah hbs...
nk msk sem baru lambat lagi...
2 bln kot cuti.. walaupun cuti sbtu & ahd jer..
amat bermakna tau..
Ape lg balas dendam ler..
Ha! nak tau ape yang aku akan balas dendam...
Nantikan status aku...
Aku akan update..

BYE... ^_^


P/S : Semoga Keputusan Utk Sem Nie Lulus Semua.. Walaupun Susah Nak Menjawab.. T__T

No comments:

Post a Comment