Wednesday, May 30, 2012

1st Time Makan Subway

Assalammualaikum...
Hye semua..
Dah besawang agknya entry aku nie..
Sifat MALAS nak update blog tue ada dlm diri aku..
tapi ku gagahkan diri jgk utk tatapan blogger semua.. (cewahh...)
huhuhu...

Sgt teruja 1st time makan subway.. (apekah?? nak teruja2)...
Yela nie pun member ofis aku yg ajak makan..
kalau tak tah bila tah nk dpt makan..
dah buntu nak makan ape time lunch..
ktorg pilih la subway...

Ktorg pilih yg ada meat ball wah sedap oooo...
kebetulan hari tue hari rabu so murah la meat ball..
(yela tue kebetulan.. padahal mmg nak mkn meat ball pun)
sgt2 kenyang tapi klau blh nak + lg satu..
sebab aku klau makan mmg tuk dua org pny mkn..
hahah... walaupn badan aku kurus..
lantak lah org nk ckp ape..
ok lah aku sajikan pic2 di subway ok.. hihihi...



Time nie gah beratur.. 
Org depan nie aku xknl yer...





Hahah itu dia...
Pic Tisu Subway pun nak take...
=p ada aku kisah???





Nie Subway meat ball aku...
yg telah di makan..





Ha nie Aida pny..
nampak tak meat ball dia??
sedap uii.... tak tekata..
Hahaha..


So Next time nak makan lagi ler..
Aida please bawa aku lagi tau gie subway...
Hiihiihihii

BYE...


P/S : Sekali Sekala Nak Juga Makan Makanan Diet... Diet K??? Hahaha






No comments:

Post a Comment