Monday, June 11, 2012

Balas Dendam Part 1

Assalammualaikum...
Hye semua.. wah sgt2 busy aku..
busy la sgt.. (tgn di bahu mata keatas)... 6_6
kemalasan tahap dewa nk update blog nie sbnrnya....
hahahaha... asyik bace blog org jer.. blog sendiri xter update...
huahuahua...

Ha!! ingt lagi tak entry aku nie. yg aku ckp aku nk balas dendam???
kalau tak ingt sila la open balik entry aku tue yer... ^_^
maksud balas dendam tue, bkan la aku ni nak penampar org atau pun sepak org...
balas dendam aku bermaksud aku nk manfaatkan cuti semester aku skrg nie
dengan pergi bercuti... hahahaha...
dah lama kot xpegi bercuti... or jln2...
sgt penting jgk hari sbtu n ahd nie tau tak...

Last paper aku hari tue 30/4/2012..
mmg sblm nie aku ada rncg dgn member nak gie bercuti...
Ingtkn xjadi sebabnya kawan2 aku tue last paper dia 3/5/2012..
lepas tue dia cuti seminggu sblm mula short sem..
disebabkan itu aku xde la mghrp sgt ler kan nk g bercuti tue..
yela mane syok gie bercuti sorang2.. kan...

Tiba aku dpat mesej dr member aku...
"nak gie genting tak" wah dgn senyum lebar aku pun ape lagi..
terus replay mesej dia "mesti lah nak" gile xnk pegi..
sbb aku dh lama xpegi genting last aku main2 kat atas tue pun ms lps SPM...
dah lama kan?? so mstila aku nk pegi kan...

Apalagi sbtu tue terus aku beli tiket kat KL sentral...
ktorg pegi hari ahad.. isnin baru balik sini... so aku malas nak pegi keje hari isnin tue aku ambil la EL... ^____^

Ok malas nak cite panjang2.. aku sajikan pic2 aku...
pic aku je.. pic org lain xde.. hahahha


Masa nie gah beratur nak naik spining mcm gasing nie..
macam buaian pun ada jgk...
pening woo... tapi mmg best...



Nie Plak Masa Kat Dalam Ape yerk name pmainan nie???
ala kat funfair ada... aku naik bnda nie sbb ms nie hjn...
berteduh sbntr...



Hotel First World..
Tapi bukan tempat pnginapan kami...
^_^



Org cakap xsah kalau xambil pic kat sini...
mmg betul pun...




Wooo Ada dinasour...
Nie kat dinasour land...




Taraaa... cun tak?? ^_^




Tinggi wooo....




Alamak senget pic nie..




Kat jambatan gantung... mcm kat sunway lagoon plak kan....





Blakang Sy First World...


Kalau nak diikutkan banyak lagi pic...
tapi nie je mampu aku letak..
karang korang naik muak pulak asyik tengok pic aku jer...
kan kan kan...

Ha last aku nk tnjuk...
mst korg tertanya2 dimanakah aku n member2 menginap??
nak tau hotel mane kami menginap???



(Ikhsan Dari Google)
Taraaa... Resort Hotel Genting..

Hotel nie je yg ada kosong...
mula2 nk tido kat thema park hotel tapi full...
so tido je la kat hotel nie...
WALAUPUN harga pancung leher... nasib ler ramai2...

bilik dia sgt2 best....


(Ikhsan Dari Google)
Best kan...??

So sape yg xpegi lagi, rasa2 nk brhoneymoon bg yg dh kawin...
pegi ler yer.. best oooo.. aku & member2 aku pun nak pegi lg..
tungggu..... so nanti kita sambung ke balas dendam part 2... 

Bye.....


P/S : Sekali Sekala Nak Perabis Duit Xsalah Kan??? ^__^







No comments:

Post a Comment