Saturday, June 23, 2012

Balas Dendam Part 2

Assalammualaikum...
Hye semua.. ingat lagi tak story aku di balas dendam part 1
syok kan?? kan kan... hahaha.. now aku nak story part 2 plak...
after balik dari genting hari isnin tue, hari sbtunya plak, balas dendam yg ke2 terjadi..
sbnrnya mmg ada terniat nak gie tmpat nie... krg aku ajk member aku kang dia plak xnak pegi..

After dah cari hadiah for mother day tomorrow (hari ahd)...
tiba2 member aku cakap "ada nak gie mane2 tak??"
aku ckp ler xde.. dgn tiba2 dia ckp "jom gie I-City"
wah!! dgn muka senyum lebar aku pun setuju... mcm tau2 jer ape hati aku nak...
dah lama kot xpegi...sekali je aku pnh pegi sana... tue pun ms patah hati dulu... hahaha...
Dari KL ke Shah Alam.. Patah pinggang ler jgk.. sebab naik motor.. vrommm vrommm..
Adoihai... tapi xpe aku sggup... sbb dh lama nak pegi.... tapi xpegi2 jgk...
so peluang kali nie jgn di persia2 kan... xgitu??? dah org ajk kita nak jela kan..
sila senyum lebar ^_____^

So aku malas nak berstory lagi tgok ler pic2 aku kat bawah nie yer... 


Banyak kan Bangau??...
Hihihi



Pokok Pun Berlampu...
Nie Bkn Pokok Betul...
Naik silau mata aku gie sini...
almaklum ler aku nie rabun ditambah dgn silau yg agak kuat....




Wah!! Kat I-city pun ada...
Ingat kat genting jer...
Bnda alah nie je yg aku naik... sbbnya aku nk rasa mane best...
kat genting or kat i-city...
tp mst korg tau ape jwpn aku kan???
Smtinya kat genting ler yg best...
naik bnda alah nie RM5...



Hahaha... Kat bawah kaki cik Z pun jd..
Nmpk sgt ko rendah fariena... Hihi



Di bawah pokok sinaran merah...
Eceh ce ce...



Suka Pic Nie... Cantek...




"Jgn agkat tinggi2"... Member aku yg ckp...
eleh jeles ler tue...





Eye On Malaysia...
Eh yeke?? Bkn Kat melaka k???
^_^


Ha itu saje yg aku dapat saji kn sbbnya...
ada balas dendam part3...
hahaha byk gile kot balas dendam aku nie.. slp hribulan
smpai part 10 ler jwbnya...
Amboi ko fariena mentang2 ler cuti... hihihi...

ok ler kite jumpa di next entry....
hihihii....


P/S : Orang Belanje Folow Jeler.. Rugi Menolak Nie... (Senyum Sampai Telinga)





No comments:

Post a Comment