Tuesday, July 3, 2012

~Happy Birthday To Me~



Assalammualaikum...
Helo helo helo helo...
Huhuhu bersua kita kembali di blog aku yg tak seberapa ini...
ha!!! entry kali nie aku nak story pasal bday aku...

Tanggal 27 june hari tue hari lahir aku yg ke 2++
agak2 korang bape ye umur aku... hahahaha... 
aku tak la semuda mane & tak ler terlalu tua... eh yeke???
kalau dah kawin ada 2 orang anak kot... hahahah...

Ok2 pada hari tue aku sgt2 ler sensitif..
air mata aku meleleh jer... smp orang tegur aku pun aku nangis tersedu2...
gua xthu ler nape pada hari lahir gua, gua sensitif... huahuahua...
selalunya akulah manusia paling kental... eh yela tue...

Nak tau tak bos aku bagi ape???
walaupun aku xbrp suka bos aku tue.. 
sbb cara kejenya xbrp bgus & aku hari2 angin gan dia...
tapi korang korang korang semua nak tahu??
Dia ttp bagi hadiah kat aku... nak tahu hadiahnya???
Jeng jeng jeng...





Jeng jeng jeng.... 
agak2 ler ape yer dlm nie???




Taraaa!!! Wee dapat bear...
hihiihi... Sila senyum smpai ketelinga...
^_______^



Aku rasa ler kan dia bg aku bear tue mesti dia tau
aku slalu gie tmpt bdk IT sorg nie mrgkap kwn dia jgk dan 
main bear kawan dia tue.. sape suh ko letak bear ko kat kerusi ko...
ha!! kan dah kena main gan aku... hahahahaha...
korang xcaya aku selalu main bear bdk IT tue???
Sila tengok pic di bawah...




Ha!! kan nie ler bear bdk IT tue..
hahahaha ^___^


Ape2 pun thanks bos sbb bagi hadiah bear tue..
sampai kan ada bdk sblh aku jeles sbb aku dpt bear...
sbnya masa birthday dia bln 5 hari tue bos aku bg bunga...
bungakan cepat mati...



Nampak!! Sebesar2 alam dia dpt bunga...
Hahahaha....


Ok ler dia kesempatan ini aku nak ucapkan..
time kasih kepada family, rakan2, pakcik2, makcik2 & my tuuuttt..
sebab wish my birthday.. mendoakan kebahagian aku,
dan sebagainya... 
AKU SAYANG KORANG SEMUA
apa2 pun kite continue lagi ok...

<<<BYE>>>

P/S : Dah Tua Dah Aku Nie T__T




No comments:

Post a Comment