Tuesday, October 2, 2012

Best Friend Kawin

Assalammualaikum...
Dah lama xupdate..
Busy busy busy....
Sebabnya 5 weeks jer lg aku dh nk final exam...
rasa sem nie sgt2 ler penat...
di tambah pulak dgn lappy aku yg uzur...
sampai pnjm lappy along untuk update blog..
(bukan alasan yer smua nie....)

Ok berbalik pada tajuk entry diatas...
pada 29/09/2012 tamat lah gelaran single bg best frenz aku 
iaitu isma faziraton ismail...
isma nie dari form 1 smpai ler form 5 sekelas dgn aku...
walaupun dia xpnh duduk sblh aku...
keje pun sama... skrg pun dia keje sama2 1 company dgn aku...
cuma ktorg terpisah ms after SPM dpt smbg study lain2 tmpt tue jer ler..
huhuhu...

ok ler malas nak story pnjg2 kt tgok pic dibawah....



Nie masa nak tggu pgntin lelaki smpai...
aku bkn pgapit dia ok... huhu



Yg baju oren tue diati... anak dah 2 org...
baju hijau zalika zaini... tunang org..
diati ler kwn yg duduk sblh isma dr form 4-5.



Cantik sgt...
isma nie jrg bermekup...
so bila dh skali mekup...cantik...


Suke sgt baju dia...
feberat color aku... blue...



Nie masa malam berinai...
(sila abaikan muka aku yg xcun itu)



Isma & Fadhil..
Cinta PLKN...



Cantik kan pelamin nie...
^__^



Senyum lebar...



Blue....



Nie ler bdk2 kls aku masa form 4 & 5... 
bdk kelas cekal... tp ada jgk yg blkg2 tue bdk kelas lain...
(masa nie aku dh balik sbb "Sidia" nak pegi umah kakaknya)


Dari hari jumaat smp ler hari ahad aku dtg umh dia membantu ape yg patut...
hari sbtu hbs kelas pukul 3 aku trus gi umah isma sbb isma nikah after asar...
dengan sekali lafaz sah sbgai isteri fadhil...
masa ayah isma menyerahkan isma kepada fadhil sgt sedih masa tue...
aku ler yg teman isma dr nikah smp ler mlm berinai..
nasib ler umah aku dekat jer... jalan kaki pun boleh...

Ok ler aku doakan moga hubungan korang berkekalan hingga akhir hayat...
moga mnjadi isteri yg solehah, taat pada perintah suami...
Syoknya dah jadi isteri orang...
Aku????
Insyaallah...

<<<BYE>>>

P/S : Dorg Nikah 29/09/2012 smpana hari lahir fadhil.. kira nie hadiah hari jadi fadhil ler nie... ^_^

No comments:

Post a Comment