Saturday, October 13, 2012

~Braces Part 3~

Assalammualaikum...
Hye semua.. naik besawang dah aku pny blog nie.. 
Busy busy busy... bila fikir final exam dah dekat ditambah pulak dengan asigment yg belambak2 dan projek yang nak dibentangkan kelak... sampai nak update blog pun xsempat... hanya mampu tengok blog org lain jer.. sedih sgt... T__T

Nak update blog pun xsempat apakah lagi berdating kan...
Ayoyo... dah hmpir sbln lbh kot tak berdating.. masing masing busy.. xpe faham2...
ok berbalik pada tajuk entry.. pada entry Part 2 aku dah cerita kan.. yang aku pegi cabut gigi...
Gigi yang dicabut 2batang gigi atas... lepas aku cabut gigi atas next weeksnya aku pegi lagi untuk cabut gigi bwh pulak... Si dia yang teman pegi klinik, kebetulan masing2 half day.. dia tgk pun ngeri gigi aku kn cabut.. gigi bawah nie bila dia cabut sakit sikit dari gigi atas.. 

Ha!! separator aku tercabut satu..
sebab masa aku makan, ingatkan nasi yang terselit rupanya separator tercabut.. nasib baik doktor xmarah...
lepas cabut gigi doktor psg bracket kat semua gigi.. so lain mcam sikit rasanya... tah ssh nak cite.. tapi nk cite jgk.. boleh gitu?? hahaha... lps cabut gigi trs aku dgn dia pegi ambil IC yg dh siap...
Kebetulan masa tu dia pakai baju wrna putih... risau ms naik motor sbbnya ms tu gigi still berdarah lg ms pegi JPN jln duta... takut darah melekat kat baju dia.. nasib tak kena...

Sampaikan org JPN tue cakap "kenapa tutup mulut?" hahaha.. gelak jer aku dengar..
aku nie bile cabut gigi kepala pening sikit.. nasib xtumbang...
Alamak pic xde ler kali nie.. nanti aku update lgi ok...
next month kena pegi klinik lagi pergi ketat kan gigi & tukar wayar...

Ok ler 
<<BYE>>

P/S : Dah Rase Macam Alien.. Hahahaha

1 comment:

  1. hi kak,lps separator akak trtanggal doc psng balik x????ni tgh mengalami 2 separator trtanggal,satu putus satu telan...:(

    ReplyDelete