Monday, August 8, 2011

TaRaaa... ^_^

Assalammualaikum...

Hai semua.. sory aku sgt2 ler busy skrg nie gan stdy & keje so lambat ler aku nk update aku punya blog nie..
kadang2 sampai naik sarang labah2 lappy aku nie.. (boleh caya ke??).. mesti tertunggu2 kan korang nak tahu hadiah ape yg dia bagi kat aku.. kan kan kan.. (perasan ler tue).. hadiah yang dia bg kat aku amat2 ler aku hargai.. huhuhu awak thanks sekali lagi.. (walaupun dh dkt sbln dia bg kat aku).. huhu senyum dulu sampai ketelinga ^_____^.

Hadiah 1st dia kasi kat aku....


Dia bagi jam nie coz dia suruh aku hargai masa... (erk!! pandai2 je aku). Tak pun dia bagi jam nie coz setiap kali aku tengok jam tue..konon2 teringat kat dia ler kot.. hu3.. (cik iena oi jgn nk perasan yer) :p


Beli hasil titik peluh aku...


sebenarnya dia ckp jam aku yg kat atas nie dh tk sesuai aku pakai dah.. padahal tk smp setahun lg kot aku pakai.. beli hasil titik peluh sendiri pulak tue.. hehehehe... pegi beli dgn dia jgk tue.. myb dia rasa mcm kanak2 rebena kot aku pakai jam nie... aku bukan tk nk beli jam besi cz aku elegic skt gan besi nie.. tp bile pakai jam p'berian dia ok plak.. (hai tangan ko pun pandai pilih tuan yer??) huhuhu :p

Hadiah kedua pemberian si dia...

Wat baju raya o tunang nie yunk??

Wat baju raya ler.. tak kan baju tunang kot.. tp ape salahnya klau wat baju tunang... (amin.. moga ada jodoh)...Si dia sibuk tanya nak wat baju ape??.. nanti dah siap sy kasi tengok yer.. nasib baek ada org nk time tempahan lagi.. klau tak after raya ler sy wat baju... hu3..

Di kesempatan ini.. saya ingin mengucapkan thanks.. sgt2 kat awk.. (mcm nk ucap ucapan raya jer)... hehehe... ok ler aku pun dah nak kuar dr blog aku nie... klau ada citer baru aku akan story mory kat korang yer.. tue pun klau aku tk bz.. Ok... Bye....




No comments:

Post a Comment